. voor Peloton de Paris

Klant

Peleton de Paris

Website

Over het project

Het eerste fietscafé, Peloton de Paris, opende in 2013 haar deuren in Mechelen. Een ontmoetingsplaats voor andere fietsers. Daarnaast creëerden ze ook een eigen label van wielerkleding voor mannen en vrouwen. Het belangrijkste ingrediënt volgens hen is dat het een combinatie is van pasvorm, functie en plezier. Hun assortiment is leuk, prestatiegericht en non-conformistisch.

Uitdaging

Peloton de Paris had bij hun sprint naar de eindzege voornamelijk nood aan een gerichte online advertentiestrategie. Het verkeer naar hun webshop boosten, zonder gebruik van  stimulerende middelen, maar door nationale en internationale campagnes op te zetten. In de laatste klim naar de top, had hun online verkoop (online sales) ook nood aan een boost.

Oplossing

Bij het opzetten van een gerichte advertentiestrategie werd gebruikgemaakt van A/B testing. Dit is het uitsturen van 2 verschillende versies om te bepalen welke best werkt of meest aanslaat. Door het gebruik van funnel targeting kon Peloton de Paris in elke fase van de customer journey de juiste kanalen (Google, Facebook, Instagram en YouTube) en middelen inzetten om te adverteren en zijn ideale fietser of fietsliefhebber te bereiken.

Resultaat

Dankzij een op maat gemaakte online marketingstrategie en een hypergerichte en online advertising flow & funnel, genereerden we volgende resultaten.

+ %
Aantal aankopen
+ 0 %
Aantal kliks
0 %
Return On Investment

Bekijk ook deze cases.

Advertentiestrategie uitzetten voor Woodadvisers

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →

Online vindbaarheid verbeteren voor Studio-J

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →

Website optimalisatie voor Create

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →
dsfqdq

Schrijf je vandaag in - Beperkt aantal plaatsen

genereer meer kwalitatieve leads in de vastgoedsector

×