Digitale strategie & Audit

Digitale Strategie & Audit

Een digitale transformatie om jouw zichtbaarheid te vergroten

De sleutel tot succes is een onovertroffen digitale strategie. Marked helpt jou je digitale transformatie te ondergaan, zodat jouw online presence wordt opgemerkt. We kijken met een frisse blik naar je online activiteiten en springen bij waar nodig. Met een online audit weet je in no time hoe je het effect van jouw online marketing kunt maximaliseren. 

De voordelen van een uitgekiende digitale strategie

  • Helpt je jouw klanten te begrijpen;
  • Verbeterde efficiëntie;
  • Gerichte acties;
  • Meetbare resultaten;
  • Helpt je ontdekken wat jouw bedrijf uniek maakt.

Subtitel

Ben jij klaar voor jouw digitale transformatie?

Wat zijn de wensen van jouw doelgroep en hoe kun jij ze hierin ondersteunen? Maak jouw (potentiële) klanten blij en jij hebt succes, that’s it. Als jij ons uitdaagt, dan kijken wij door middel van een digital audit naar de mogelijkheden. Zo weet je direct waar je aan toe bent. 

doelstellingen bepalen
1. Wat zijn je doelstellingen?
Slimme doelstellingen, zodat je te allen tijde weet welk pad jij volgt. We maken een korte- en langetermijnplanning, zodat succes niet uit kan blijven;
doelgroep bepaling
2. Bepalen doelgroep

Veel mensen onderschatten het effect van het afkaderen van je doelgroep. Onze focus ligt bij jouw buyer persona’s, zodat we weten wie de koper van jouw product of dienst is. We stemmen hier alle communicatie op af;

bepalen online kanalen
3. Diverse kanalen

Welke kanalen gebruikt jouw doelgroep en hoe creëer je interactie met jouw fanbase. Je kunt wel veel content creëren, maar als dit niet bij jouw kopers terechtkomt, dan is alle moeite voor niets geweest;

bepalen tone of voice
4. Bepalen van jouw tone of voice

Hoe jij jouw digitale strategie pas echt kracht bij zet? Door de copywriting aan te passen op de doelgroep, want zien zij graag formeel, informeel of juist heel technisch taalgebruik?;

content plan bepaling
5. Content plan & uitvoering

Als de vorige stappen zijn uitgevoerd, dan is het tijd om dit samen te voegen in een contentplan. Hierin verwoorden wij wat er moet worden weergeven, waar, op welk tijdstip, welk kanaal en met welke doelstelling;

analyseer en optimaliseer
6. Analyseer en optimaliseer

Als alle acties zijn uitgevoerd, dan kunnen we bepalen of de gekozen richting voldoende aansluit bij de doelstellingen. Uiteraard houden we dit tussentijds ook nauwkeurig in de gaten, zodat we enigszins kunnen bijstellen. Welke aanpak werkt voor jou?

Jouw project morgen op onze boterham

Laten we er samen invliegen!