Digitale strategie

Tijdens een digitale audit bekijken we je online activiteiten en focussen we op alle do’s en don’ts. We nemen het volledige plaatje onder de loep. Waar ben je nu, waar zou je moeten zijn en waar blijf je beter weg? Je zal snel merken hoe je het beste uit jouw online aanwezigheid haalt. De digitale strategie die we voor je opstellen is gelinkt aan concrete doelen en resultaten, zodat je weet wat je kan verwachten na het doorvoeren van onze verbeteringen.

Het wereldwijde web is groot. Zonder digitale marketing strategie ben je verloren.

Aangename Kennismaking

De voordelen van een digitale strategie.

Marked op Google Ads in 2020.

35
accounts
15.005
conversies
€218.792
gespendeerd
€14.5
per conversie

Beginnen aan een digitale strategie, hoe gaat dat in zijn werk?

1. Bepalen van jouw doelstellingen

Heb je er al over nagedacht wat je wil dat de mensen doen als ze je advertenties zien? Goed nieuws, we kunnen ze sturen in de richting die we zelf willen! We maken een korte- en langetermijnplanning op zodat het duidelijk is waar we uiteindelijk willen uitkomen.

2. De ideale doelgroep afbakenen

Onze focus ligt bij jouw buyer persona’s, de mensen die hoogstwaarschijnlijk staan te popelen om jouw producten of diensten te leren kennen. Hierop wordt alle communicatie afgestemd

3. Kiezen van kanalen

Content creëren is één ding, maar als die onzichtbaar blijft, dan is alle moeite voor niets. We kiezen de kanalen met het meeste groeipotentieel, niet enkel organisch maar ook door middel van advertenties.

4. Tone of voice bepalen

De stem van je merk moet in feite twee dingen doen. Jouw waarden uitdragen en je doelgroep aanspreken. Het is niet altijd makkelijk om die twee te verenigen. Dankzij het gebruik van de juiste woorden en triggers zetten we jouw campagne extra veel kracht bij.

5. Uitvoeren van de strategie

Tijd om de online strategie leven in te blazen. We bundelen alle elementen in een plan van aanpak en gaan aan de slag. Doel per doel, kanaal per kanaal. We veroveren je doelgroep, zoveel is zeker. Klaar voor succes?

6. Analyseren & optimaliseren

Alle checks zijn afgevinkt, maar daar stopt voor ons het werk niet. Door de resultaten constant te analyseren kunnen we de campagne waar nodig optimaliseren. We wachten dus niet tot het einde van de campagne, maar gaan proactief te werk.
×