Project Info

Europrints is een one-stop printshop met één missie: de beste oplossing aanbieden voor iedereen, zowel B2B als B2C, op vlak van printing. Van flyers, textiel, bedrukte relatiegeschenken tot muur- en raamstickers; ze bedrukken alles waar je je stempel op wilt kleven en zorgen daarnaast voor persoonlijke service, advies over jouw ontwerp en supersnelle levering.

 

Dankzij een uitgebreide Keywords Research werd bepaald waar klanten naar op zoek zijn en hoe de markt daarop inspeelt. Aan de hand van de zoekwoorden werd de SEO van de site geoptimaliseerd om potentiële klanten de weg te wijzen naar de website via organische search. Eenmaal klanten op de website toekomen, vinden ze er een aantrekkelijke site die intuïtief is en waar meteen duidelijk wordt wat het bedrijf aanbiedt. De structuur van de producten in de webshop is logisch opgesteld, waardoor bezoekers vlot hun gewenste items kunnen bestellen.

Uitdagingen
  • Consulting bij design van de webshop
  • Data input webshop
  • SEO optimalisatie
  • Oplossing
    • Logische en gebruiksvriendelijke websitestructuur voor positieve interactie
    • Uitgebreid zoekwoordenonderzoek
    • Google Ads Remarketing
    • On & Off-page SEO
    • Over het project
      • Klant: Europrints
      • Website: europrints.be