Een spectaculaire rally naar groeiend succes
+72%
Conversieratio
+13%
AOV
Padelista zet zich in om de sport en levensstijl van padel over de hele wereld te laten groeien. Het is een designgericht, duurzaam kledingmerk die functionaliteit combineert met mode en stijl door een injectie van onconventionele ontwerpen en tijdloze klassiekers. Made out of pure love of the game. Game on? Dat padel enorm in de smaak valt bij veel Belgen moeten we je waarschijnlijk niet meer vertellen. Bij een uniek merk hoort een unieke community van fervente padelfans. Klaar om Padelista te lanceren op de markt.
Padelista zet zich in om de sport en levensstijl van padel over de hele wereld te laten groeien. Het is een designgericht, duurzaam kledingmerk die functionaliteit combineert met mode en stijl door een injectie van onconventionele ontwerpen en tijdloze klassiekers. Made out of pure love of the game. Game on? Dat padel enorm in de smaak valt bij veel Belgen moeten we je waarschijnlijk niet meer vertellen. Bij een uniek merk hoort een unieke community van fervente padelfans. Klaar om Padelista te lanceren op de markt.
The challenge
De grootste challenge voor Padelista? Go to market & tractie genereren in België & Nederland.
Bij een uniek merk hoort een unieke community van fervente padelfans. Klaar om Padelista te lanceren op de markt.
Great company with a bunch of smart people that go above & beyond to achieve great results together.
Strategische Kickoff
Tijdens de eerste strategische kickoff werden ideeën afgetoetst, werd er veel geluisterd naar de klant en namen we de huidige strategie onder de loep. Na de meeting wisten we alle ins en outs van onze klant. Zo bepaalden we de bouwstenen van onze acquisitie en conversie strategie.
- Duidelijke visie & doelstellingen
- Perfecte basis van een long-term partnership
+72%
Conversieratio
Bepalen growth roadmap
De go to market roadmap kreeg vorm door de learnings die we haalden uit de strategische kickoff. Het actieplan hield rekening met de analyses die we maakten van de markt, het product en de ideale doelgroep.
- Duidelijk stappenplan
- Specific channel approach
- Marketing technology stack
+13%
AOV
Weekly a/b testing sprints & reportings
Op basis van brainstormsessies met ons team bepaalden we een growth sprint roadmap. Hierbij testen we wekelijks nieuwe hypotheses om te bepalen welke strategieën het beste werken voor Padelista.
- A/B testings
- Weekly calls
- Mogelijkheid om heel snel te schakelen
+72%
Conversieratio
+13%
AOV
+72%
Conversieratio
The result
Dankzij onze sterke acquisitie en conversie strategie kreeg de website van Padelista 12 000 nieuwe bezoekers over de vloer. De average order value steeg met 13% en de conversieratio ging de hoogte in met 72%.
+72%
Conversieratio
+13%
AOV
Hi, I'm Hanne
Let’s grab a coffee
Klaar om samen jouw groeidoelstellingen te bereiken?
Let's talk about it!