. voor MIG Motors

Klant

MIG Motors

Website

Over het project

MIG Motors is de officiële autoverdeler van Cupra, SEAT, Audi, Volkswagen en Skoda in Gent en Meetjesland. Om de klant nog beter van dienst te zijn, bundelen ze hun expertise, ervaring en kennis om de klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Ze staan voor een zo laag mogelijke prijs en transparante communicatie.

Uitdaging

Voor de periode van het autosalon had MIG Motors vooral nood aan gerichte advertentiecampagnes. Met als doel om meer leads (potentiële, geïdentificeerde klanten) te halen uit hun online inspanningen.

Oplossing

Een gerichte online advertising strategie bracht voor MIG Motors de oplossing. Deze strategie bestond uit 3 pijlers: 

  • Google Advertising: betaald adverteren op Google. 
  • Social Advertising: betaald adverteren op verschillende sociale media kanalen.
  • Funnel targeting: de juiste kanalen en middelen inzetten om je ideale klant te bereiken doorheen de customer journey.

Hierdoor adverteerde MIG Motors heel gericht naar hun ideale klant en zette ze deze om in leads.

Resultaat

Dankzij een op maat gemaakte online marketingstrategie en een hypergerichte en online advertising flow & funnel, genereerden we volgende resultaten.

+ 0 %
Aantal Klikken
- 0 %
Kost Per Klik
+ 0 %
Aantal Conversies
- 0 %
Kost Per Conversie

Bekijk ook deze cases.

Advertentiestrategie uitzetten voor Woodadvisers

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →

Online vindbaarheid verbeteren voor Studio-J

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →

Website optimalisatie voor Create

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →
dsfqdq

Schrijf je vandaag in - Beperkt aantal plaatsen

genereer meer kwalitatieve leads in de vastgoedsector

×