Umbris, schaduw in het Latijn, is de naam van het Oost-Vlaamse bedrijf als de merknaam van het lamellendak. Elk lamellendak is uniek, op maat gemaakt en kwaliteitsvol. Het biedt bescherming tegen zon en regen doordat de lamellen openen en sluiten.
De grootste uitdaging voor Umbris lag hem in het verhogen van potentiële en geïdentificeerde klanten (leads generation). Om dit optimaal te bereiken, was een digitale strategie nodig. Om alles in de toekomst verder op te volgen en toe te passen, was een gepaste ondersteuning en begeleiding (via consulting) van de interne werknemers geen overbodige luxe.
Om vlot gevonden te kunnen worden in Google, vond er een SEO-optimalisatie plaats. Nadien werd er een gerichte online advertising strategie opgesteld met de focus op Google Advertising (betaald adverteren op Google). Hierbij speelt funnel targeting een belangrijke rol zodat hun ideale klant met de juiste advertenties op de juiste kanalen bereikt wordt. Via een consulting traject waarbij de interne medewerkers van Umbris ondersteund en begeleid werden, kon Umbris met de opgedane kennis de advertising strategie verder opvolgen en toepassen.
Dankzij een op maat gemaakte online marketingstrategie en een hypergerichte en online advertising flow & funnel, genereerden we volgende resultaten.
Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.
Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.
Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.