. voor Way2Play

Klant

Way2Play

Website

Over het project

De missie van Way2Play is organisaties helpen om hun opleidingsaanbod innovatiever, effectiever, efficiënter en speelser te maken via game based learning. Dit doen ze op 2 manieren:

 

  1. Ready to play business games, learning games en games op maat aanbieden.
  2. Programma’s en opleidingen voorzien zodat organisaties zelf aan de slag gaan met game based learning.

Uitdaging

Games worden pas gespeeld als er voldoende spelers zijn. Om de juiste spelers (organisaties en bedrijven) aan te trekken, was organische vindbaarheid op Google van belang. Ook het ontwikkelen van een online marketing strategie was nodig, zodat er voldoende leads (potentiële klanten die persoonsgegevens achterlaten) gegenereerd worden.

Oplossing

Via het SEO-traject zorgden we ervoor dat ze vlot gevonden worden in de organische zoekresultaten. Dankzij een online marketingstrategie en een sociale media traject op maat uit te werken, bereiken ze een breder publiek. Door de gebruikerservaring (UX-optimalisatie) van de website te optimaliseren en te adverteren via Google Ads vinden potentiële organisaties hun weg naar Way2Play om hun opleidingsaanbod naar een hoger niveau te tillen. Door inzicht te hebben in het websiteverkeer kunnen potentiële klanten vlot omgevormd worden tot leads (lead generation).

Resultaat

%
Kost Per Lead
+ 0 %
Aantal Leads
+ 0 %
Conversieratio
+ 0 %
Organic Traffic

Bekijk ook deze cases.

Advertentiestrategie uitzetten voor Woodadvisers

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →

Online vindbaarheid verbeteren voor Studio-J

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →

Website optimalisatie voor Create

Digital marketing strategie, SEO, SEA & Social Advertising.

lees verder →
dsfqdq

Schrijf je vandaag in - Beperkt aantal plaatsen

genereer meer kwalitatieve leads in de vastgoedsector

×